Monday, May 21, 2007

Se poarta geanta cu personalitate



Care e singurul lucru de care o femeie nu uita niciodata ?...GEANTA!! ..Mobilul, ochelarii, portofelul :) , agenda, pot fi ratacite prin casa dar niciodata geanta. Senzatia ca iti lipseste ceva e atit de prezenta cind nu o ai. Eu una m-as agata de orice cind nu am geanta la indemina si mai rau sa nu am nici buzunare la pantalon...aaa e cumplit! Dar stiti ce e mai cumplit? Sa vezi pe strada, cum mi se intimpla mie( care le mai si caut cu privirea), fete care nu au cum ,nu pot sau nu doresc sa asorteze cu un minim efort geanta potrivita. Am urit dintotdeauna geanta lacuita, cu paiete sau strasuri purtata in miezul zilei. Imi plac mult noile tendinte in materie de genti si mai mult revin in forta gentile- portofel(plicurile).Predomina imprimeurile cu figuri geometrice sau cu litere.